Hindate sõltumatust, nautite paindlikku ajakava ja mõtleme täiendavate tulude või ärivõimaluste üle, saate kaaluda tulusid otsemüügi. Kui Te käsitlete otsemüüki kui sissetuleku võimalust, siis tuleb meeles pidada seda, et otsemüük ei ole „kerge raha”, ja mitte keegi ei saa „kiiresti rikkaks”. Ent inimestele, kellel on realistlikud eesmärgid, ja kellele pakub mõnu töötamine paindlikus ja enesejuhitavas keskkonnas, pakub otsemüügitegevus  suurepäraseid võimalusi, mis sõltuvad vaid nende endi poolt tehtud jõupingutustest.

Mõne inimese puhul on otsemüük vaid tagasihoidlik lisasissetulek mõne tööle pühendatud tunni eest nädalas, või lihtsalt võimalus osta soodsalt tooteid ja teenuseid isiklikuks tarbeks ja kogu perele. On ka selliseid, kes seab endale eesmärgiks arendada võrgustikku kaasatud ja koolitatud müüjatest, kes saavad ka olla edukad.

Kõik need stsenaariumid on võimalikud ja otsemüügi puhul üsna levinud. Iga neist nõuab eri pühendumuse määra, kuid kõiki neid ühendab arusaam, et seades reaalset eesmärki ning tegutsedes järjekindlalt ja teostatava plaani kohaselt Te saavutate edu. Seejuures on oluline pidada meeles, et müüjad, kes on saavutanud kõrget sissetulekut, on pika aja jooksul – võib-olla aastaid – teinud tööd selleks, et saavutada sellist taset. Neil on välja kujunenud äritegevuse arusaam, ja nad on tõenäoliselt kaasanud oma tegevusse võrgustiku loomiseks piisavat hulka müüjaid ja koolitanud neid välja. Oma äritegevuses on nad pidevalt olnud usinad ja järjekindlad.

Praktiliselt iga kauplustes või supekmarketites müüdav kaubakategooria on saadaval ka läbi otsemüügi.

• Tooted isiklikuks kasutamiseks – kosmeetika, parfümeeria, nahahooldus, moeehted, riided.
• Heaolutooted – toidulisandid, toitumiskavad, fitness, aromateraapia.
• Majapidamistooted – köögivarustus, kodutarbed, elektriseadmed, puhastus.
• Kaubad kogu perele – raamatud, mänguasjad, mängud, audio- ja videokaubad.
• Teenused – nt telekommunikatsioonid.

Kuna teised sektorid nagu postiteenus, otsepost ja internet pakuvad võimaluse teha oste kodust lahkumata, siis otsemüügiettevõtetel on üks suur eelis. See võimaldab kliendil rääkida ettevõtet esindava inimesega, kes tunneb pakutavaid tooteid ja tihtipeale ka ise kasutab neid.

Isiklikuks kasutamiseks mõeldud toodete puhul on otsemüügile omane „proovi ja katseta” võimalus eriti suureks eeliseks. See puudutab ka raamatuid ja uudseid majapidamistarbeid, mis jäemüügis ei pruugi olla kättesaadavad.

Isiklik soovitus tootega rahule jäänud kliendilt on parim heakskiit. Enamus otsemüügiettevõtteid võimaldavad kliendil enne ostu näha ja katsuda toodet, ning mõnikord isegi selle järele proovida – ja lisaks veel boonus otse koju kättetoimetamise näol.

Otsemüük sobib paljudele tänu selle paindlikkusele. Oskus olla edukas otsemüüja ei ole omane vaid ühele isikutüübile. Allpool on toodud mõned näited isikutest, kellel on õnnestunud saavutada edu selles tegevuses:

  • Mehed ja naised, kes soovivad suurendada enda ja oma pere sissetulekut;
  • Emad ja teised hooldajad, kes soovivad leida paindlikku ja tulutoovat töövõimalust, mis sobiks kokku nende perekohustustega;
  • Edasipüüdlikele inimestele, kes otsib võimalusi saavutada edu äritegevuses, mille puhul saavutused olenevad vaid tema enda jõupingutustest ja võimetest, ning võimalik tulu ei ole piiratud;
  • Inimesed, kes peavad vara pensionile minema, kuid kes ei pidanud vastu võimalusele alustada uut äritegevust ja sotsiaalvõrgustikku;
  • Puuetega inimesed, kellel on raske leida töökohta, kuid kes tahavad teha tööd;
  • Rahaliste vahendite kogujad, kes näevad otsemüügi paindlikkuses ideaalset võimalust teenida raha heategevusele;
  • Muud inimesed.

Kui Teil on plaanis saada otsemüüjaks, siis esiteks tuleb Teil püstitada endale isiklik eesmärk. Seejärel tuleb hinnata kõik olemasolevad võimalused just selle eesmärgi seisukohalt.