EDSA No Comments

18.–19. märtsil toimus Brüsselis 9. Euroopa otsemüügi konverents, mille korraldas Euroopa Otsemüügi Assotsiatsioon – Seldia. Üritusel osalesid eri valdkondade eksperdid, Euroopa institutsioonide, riiklike otsemüügi assotsiatsioonide ja suurimate otsemüügifirmade esindajad. Eesti Otsemüügi Assotsiatsioon (EDSA) esindas konverentsil Balti riikide otsemüügi assotsiatsioonide peasekretär Gintautas Zaleckas.

Konverentsil käsitleti mitmesuguseid otsemüügisektori teemasid, sealhulgas innovatsiooni ja digitaliseerimise mõju otsemüügile, tarbijate õiguste kaitset ning otsemüüjate kaasamise ja motiveerimise strateegiaid. Ettekandeid pidasid ja oma teadmisi jagasid kogenud eksperdid:

  • Isabelle Pérignon, Euroopa Komisjoni Justiits- ja tarbijaküsimuste peadirektoraadi tarbijaküsimuste direktor, tutvustas Euroopa Komisjoni plaane võimalike muudatuste kohta mõjutajaturunduse regulatsioonides, et tagada selgem ja õiguslikult kindlam raamistik.

  • Professor Thierry Rayna, innovatsiooni ja digimajanduse ekspert, analüüsis tarbijate muutumist aktiivseteks turuosalisteks (ingl. from consumers to prosumers).

  • Otsemüügifirmade juhid arutlesid sektori tulevikuperspektiivide ja tehnoloogiliste uuenduste mõju üle.

Balti riikide otsemüügi assotsiatsioonide peasekretäri Gintautas Zaleckase sõnul annavad sellised konverentsid võimaluse mitte ainult tugevdada koostööd Euroopa riikide otsemüügiassotsiatsioonide vahel, vaid ka tutvuda EL-i kavandatavate õigusloomealgatustega, arutada sektori uusimaid trende ja väljakutseid ning teha sihipärast tööd pikaajalise kasvu ja kestliku otsemüügitööstuse arendamise nimel.