EDSA No Comments

2025. aasta 18.–19. märtsil toimus Brüsselis 9. Euroopa otsemüügi konverents, mille korraldas Euroopa otsemüügi assotsiatsioon-Seldia. Konverentsi avas pidulik Astra auhinnatseremoonia, mille käigus tunnustati otsemüügi ettevõtete ja riiklike assotsiatsioonide saavutusi kolmes kategoorias: positiivne mõju (ingl. Positive Impact), pidev haridus ja oskuste arendamine (ingl. Continued Education and Upskilling) ning kommunikatsioon ja teavitamine (ingl. Communication and Outreach).

Eesti Otsemüügi Assotsiatsioon koos Leedu ja Läti otsemüügi assotsiatsioonidega pälvis maineka Seldia Astra auhinna kommunikatsiooni ja teavitamise kategoorias (ingl. Communication and Outreach) elluviidud digitaalse kommunikatsioonikampaania eest. Finaalis edestati Itaalia ja Prantsusmaa otsemüügi assotsiatsioone.

Balti riikide otsemüügi assotsiatsioonide peasekretäri Gintautas Zaleckase sõnul on see tunnustus järjekindlatele Balti riikide otsemüügi assotsiatsioonide jõupingutustele suurendada otsemüügisektori nähtavust ja tuntust piirkonnas. Samuti on see innustus jätkuvalt areneda ja otsida tõhusaimaid viise, kuidas ühiskonnale tutvustada otsemüügitööstuse loodavat väärtust.