11. mail toimus Läti, Leedu ja Eesti otsemüügi assotsiatsioonide ning AmCham Latvia poolt korraldatud Balti riikide iga-aastane konverents “Otsemüük ja ettevõtlus”. Konverentsiga tähistati ka 10 aasta möödumist Läti ja Leedu DSA asutamisest. Konverentsil osalesid nii Balti riikide otsemüügi juhid kui ka erinevate rahvusvaheliste otsemüügiorganisatsioonide, valistusasutuste ja meedia esindajad.
Konverentsi avas Andris Ozols, Läti Investeeringute ja Arenguagentuuri direktor, kes oma sõnavõtus rõhutas ettevõtluse ja väikeäride olulisust kogu riigi majandusele. Avasõnadele järgnesid ettekanded Balti riikide majanduse ülevaatega, mille andis Nordea panga peaökonomist Andris Strazds; Spigulis & Kukainis advokaadibüroo partner Matiss Kukainis võrdles Balti riikide erettevõtlust reguleerivat seadusandlust ja maksundust ning Balti Otsemüügi Assotsiatsioonide peasekretär Gintautas Zaleckas andis ülevaate viimase 10 aasta tegevusest.
Konverentsi teises pooles arutlesid tuntud otsemüügiettevõtete esindajad ettevõtluse ja otsemüügi teemadel. Amway Euroopa asepresident Michael Meissner tutvustas GfK poolt viimase 2 aasta jooksul läbi viidud Euroopa ettevõtluse uuringut ning Seldia (European Direct Selling Association) tegevjuht Maurits Bruggink rääkis edasimüüja staatuse tunnustamisest Euroopa tasandil. Aukülaline USA-st – DSEF-i (Direct Selling Education Foundation) tegevjuht Charles Orr jagas oma otsemüügi- ja ettevõtlusealaseid kogemusi Ameerikast, mida ta illustreeris erinevate näidetega DSEF-i ettevõtlusealastest algatustest.
Konverentsi viimases osas, mida moderaatorina juhtis Läti televisiooni ajakirjanik Ansis Bogustovs, jagasid 5 edukat erinevate otsemüügifirmade tippjuhti oma kogemusi otsemüügi toimisest praktilises elus, selle äri kõige tähtsamatest teemadest ja kuidas nad on suutnud saavutada sellist edu.